Jeah,, dat ben ik dus ^^(eerst maar eens wat standaard dingen, hoewel dat ook meteen de saaiste zijn.)
Naam: Marr [Mijn echte naam wil ik hier niet horen, áls je die al kent.
Die zeg je dan maar in gedachten ofzo.]
Geboren: Op woensdag 11 augustus 1993 zag ik het licht des levens [wat filosofisch]. Voor de niet zo snelle rekenaars, dat maakt mij 16 lentes jong.
SchoolStuff: VWO5, Economie & Maatschappij profiel, en ik heb een week vóór de toetsweek Bio laten vallen. Dus was ik toen maar 3 van de 5 dagen op school :DD
Haarkleur: Blond (goede reden om je dom voor te doen, vind je niet.)
Oogkleur: Bruin (was blond/bruin of bruin/blauw niet een van de 7 schoonheden ^^ )
Stopwoordjes: Je méént het; dat denk jij, maar ondertussen; natúúrlijk, okéééh, ja hallo.
Hmn. wat moet ik hier nog neerpleuren.
I don't know.
Ohja, probably it's good to know dat ik addicted ben aan Twilight Saga, de boeken én de films.
De boeken zijn zo veel beter, zeker in het engels. En ga nou niet zeuren over Twilight, want daar heb ik geen zin in. Dan ga je maar naar
http://www.wehatetwilight.com.
Uhm.
dat was het zo ongeveer wel is, denk ik.
En ohja, ik ben ook best actief op internet. Ik doe een beetje photoshop enzo, requests kun je bij mij achterlaten, en ik zal kijken wa 'k ga doen. [Ik heb de header voor het forum ook gemaakt ^^]
Oke. Ciao.
VOOR DE STALKERS ONDER ONS.
-
Mijn handschrift-
-
Mijn twitter-
-
Mijn mail-
-
Mijn portfolio/blog site-