[vervolg..]
09-01-2010
Ik had deze nacht boven de wc gestaan omdat ik hele erge braaknijgingen had, ik durfde niet te gaan slapen, ik ging dood van de hitte, maar Stèphanie was niet ziek hoor. Ik dacht ik doe eens gek, ik ga gezellig naar een vriend van me in Nieuwegein, en ik zou altijd eens mee gegaan hebben naar zijn vader die niet in Nieuwegein woont. Want hij heeft een groot huis, jacuzzi e.d. Ik ging samen met m'n date 's ochtends vroeg naar het station, en was blij dat ik er was. Ik nam afscheid van hem en nam de trein, en daarna de bus.. Die niet stopte bij mijn halte.. Dus moest ik een halfuur lang wachten in de kou bij een andere halte om terug te komen, fijn. Ik ging kapot, van de kou. Toen was ik eindelijk op plaats van bestemming, en konden we richting zijn vader gaan. Eenmaal daar zei ik amen tegen dat huis, de jacuzzi, de sauna, hun televisie, de geluidsstudio, de badkamer.. <3_<3... Een zee van luxe.. daar kon ik wel 2 dagen in doorbrengen. Daar gingen we meteen lekker de jacuzzi in, wat een bevrediging was dat, en het sneeuwde ook nog, om het plaatje even compleet te maken. 's avonds gingen we naar de burgerking en daar begon de ellende ook al, ik kon geen hap door me keel krijgen, maar nee ik was nog steeds niet ziek. Met moeite heb ik mn tendercrisp opgegeten. Daarna gingen we naar Avatar.. En om de avond af te sluiten de jacuzzi in, waar we iets te lang ingebleven waren, of ik had gewoon weer hoge koorts, want ik voelde me niet helemaal goed toen ik eruit kwam, en gingen we Paranormal Activity kijken, leuke film dat zeg (schrok bij ieder geluidje toen ik ging slapen:')).
10-01-2010
Dag nummer 2. We gingen lekker lang uitslapen, had weer zo vreselijk geslapen.. Ik geloof dat ik een wandelende kachel was, al voelde ik dat zelf niet zo. En bij het ontbijt probeerde ik te eten, ik weet niet wat er gebeurde maar ik kreeg hevige buikpijn. Bescheiden als ik was hield ik het dus maar bij 1 zielig sneetje brood. Daarna gingen we weer de jacuzzi in, wat m'n buik veel leuker vond, maar niet te lang. Daarna gingen we de geluidsstudio in, en ging ik wat keyboard spelen. Daarna was het alweer tijd voor het avond-eten en we gingen uit-eten. Normaal vind ik uiteten gaan heerlijk.. maar ik hoopte maar dat ik alles binnen ging houden. Gelukkig kon ik een redelijke hoeveelheid eten en ook binnenhouden. 's avonds werden we gehaald door zijn moeder, en die was zo vriendelijk me even bij het station in Geldermalsen af te zetten, zo hoefde ik niet nog eens met de trein en alles. Toen fietste ik naar huis, en was ik rond 10 uur eindelijk thuis. Ik ging mijn bed maar in, en besloot nog een dagje thuis te blijven, mijn moeder vond t nogal raar, maar zei dat ik t zelf maar moest weten. Okay, het was ook best raar, een weekend weg gaan, maar wel nog thuis willen blijven. Nee, ik had het die maandag echt niet gered op stage, voelde me veelte slecht. Het was verder wel een geslaagd weekend, hoewel ik waarschijnlijk beter in m'n bed had kunnen blijven.
11-01-2010
Vandaag ben ik tot 5 uur in mijn bed blijven liggen, ik voelde me niet zo goed. Toch dacht ik dat ik nu ondertussen wel weer beter moest zijn en ging de volgende dag weer stage lopen.
12-01-2010
Ik had een kutnacht gehad, alweer.. Wakker geworden van de hitte, en zoooo'n droge mond. nee, ik kon echt niet slapen. Toch ging om 6 uur mijn wekker weer, en mocht ik eruit.. Ik was uitgeput, echt uitgeput. Mijn lichaam voelde enorm warm aan, maar ik dacht dat dat wel over zou gaan. Eenmaal op mijn stage ging het die dag redelijk goed, ik was niet op mijn best, maar ik deed een poging. Ik was wel blij dat mijn stagebegeleider eerder naar huis ging, dus ik ook.. Want ik had het echt gehad met deze dag.
13-01-2010
Vandaag maar weereens naar school gegaan, gezellig m'n vrienden weer zien enzo, en had de planning om nog even naar de stad te gaan na school om kleding te kopen. De dag begon goed, weer een slechte nacht gehad, bijna m'n trein gemist, en me kapot gehaast. Blijkt het dat mijn trein uiteindelijk een uur vertraging had, maar het was echt super gezellig, in de trein. Ik was dus een les telaat op school, uiteraard deden we bij DTP weer niets.. De hele dag voelde ik me ook weer niet super, had gewoon geleefd op geen eten.. Normaal lig ik na 2 uurtjes al te zeuren dat ik honger heb. Daarna was school afgelopen. Ik had afgesproken dat ik na het winkelen na de Stairway zou komen. Ik ging dus winkelen, ja. Na 1 winkel waar ik geslaagd was kon ik eigenlijk niet meer, het liefste wou ik dat ik nu op dat moment thuis was.. Maar ik liep nog in de stad.. Wat was ik blij dat ik op Hoog Catharijne was, maar.. ook daar was het zo koud. Ik probeerde nog even een winkel in te lopen, maar ik draaide maar snel weer om. Daarna ging ik naar de trein, en ging ik vrienden bellen dat ik niet meer kwam. Eenmaal thuis plofte ik op de bank neer, om er vervolgens niet meer af te komen.
14-01-2010
Het was rond een uurtje of 3 dat ik weer bezweet en doodgaand van de hitte wakker werd, en de dorst, pfff. Ik viel later weer even in slaap en werd om 5 uur weer wakker. Ik besloot toch rond half 7 mn temperatuur eens op te meten.. ugh.. 39,5.... Ik ging maar eens naar mn moeders kamer om te vragen wat ik doen moest, of het normaal was om 's ochtends zo'n hoge temperatuur te hebben. Meteen riep ze dat ik vandaag thuis moest blijven, en thuis bleef totdat ik weer helemaal beter werd. Ik had besloten om maar eens een afspraak bij de dokter te maken. Maar eerst, m'n stagebegeleider bellen dat ik niet kom. Nou pff, die begreep t niet en m'n moeder heeft uiteindelijk aan de telefoon ruzie met hem staan maken. Helemaal geirriteerd ging ik mijn bed in.. om 8 uur ging de wekker weer want ik moest de dokter bellen, om 10 uur kon ik al terecht, dus nog een uurtje slapen. om 10 uur zat ik daar dan. Te wachten, te wachten... te wachtennn.. Tot ik aan de beurt was.. Mijn dokter kon niet goed zeggen wat het was, ze vond me alleen er heel ziek uit zien, en ik was warm. Ze zei dat het waarschijnlijk een flinke griep was of de mexicaanse griep.. ik kreeg voor de zekerheid een papiertje mee om bloed te prikken en een medicijn tegen de misselijkheid. Vervolgens heb ik de hele dag op m'n bed gelegen.
van euhh 15-01-2009 tot 17-01-2010 heb ik alleen maar geslapen, gelegen, etc.
18-01-2010
Vandaag moest ik bloedprikken, joepie! Dat was vroeg mijn bed uit, maar ik was al om 3 uur op hoor, want ik had 39,8 graden koorts en kon dus niet slapen. Ook deed mijn keel ineens verschrikkelijke pijn, en mn amandelen waren helemaal gezwollen. Verder heeft m'n stagebegeleider vandaag gebeld over wat ik aanmoest met mijn stage, en hij zou contact opnemen met het bedrijf. Verder heb ik de hele dag (poging gedaan tot) geslapen enzo.
19-01-2010
Vandaag was een vage dag, ik kwam rond 3 uur mn bed uit, had slecht geslapen, ja alweer.. Ik was kapot. bah. Mijn dokter belde die dag vreemd genoeg al, met wat bloeduitslagen.. die dus niet inorde waren. bloedarmoede, bezinking was te hoog, minder witte bloedlichaampjes ofzo. Ze moest nog een paar uitslagen afwachten, en kwam vrijdag op huisbezoek. Nee, dat stelt lekker gerust. Nouja, dat was wachten, en wachten.
20-01-2010
Vandaag heb ik niet zoveel nuttigs gedaan ja.
21-01-2010
Vandaag belde mijn huisarts weer, de uitslag was overduidelijk, ik heb Pfeiffer. Leuk, omdat daar natuurlijk nog meer vooroordeeltjes van in de wereld komen, omdat dat per defintie door het zoenen komt volgens menig persoon en het dus mijn eigen schuld zou zijn, ja, zo zijn vrienden... :').. Maargoed, m'n hoge koorts, keelonsteking, opgezette klieren, geen eetlust komen nu tenminste toch ergens door.
22-01-2010
Vandaag kwam mijn huisarts langs, met de mededeling dat ik voorlopig wel thuis zal zijn, en als ik straks weer naar school ga, of naar mijn stage dat ik moet beginnen met 2 uurtjes per dag, en dat langzaam opbouwen. Ze kon niet zoveel zeggen over hoe het zou verlopen, alleen dat ik naar mezelf moest luisteren en niet over mijn grenzen moest gaan, nou dat heb ik de afgelopen weken aardig gedaan dus ach.
22-01-2010 t/m 09-02-2010
En in die tijd, zit ik alleen maar thuis, en nog meer thuis, werk ik wat aan mn intake opdracht, en zit ik nu halfkapot achter mijn computer omdat ik niet kan slapen. Ik hoop dat ik snel weer naar school kan ofzo. Goed begin van het nieuwe jaar:'D