Auteur Topic: Mijn altijd-ontzettend-zinnige leven, voel het sarcasme  (gelezen 3799 keer)

Offline Eelko

• Administrator
  • Hero Member
  • Geslacht: Man
  • Yikes..
    • http://www.tienersforum.nl
Re: Mijn altijd-ontzettend-zinnige leven, voel het sarcasme
« Reactie #15 Gepost op: december 05, 2009, 10:02:22 am »
ja zo ongeveer ja is echt niet normaal ijdeltuit:p

Offline Stephanie

• Administrator
  • Hero Member
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #16 Gepost op: december 23, 2009, 00:34:36 am »
Ff een klein overzichtje in het kort.

05-12-2009
Vandaag niet veel nuttigs gedaan, pasfoto's wezen maken voor mn id, en pakketje op t postkantoor wezen brengen. Zou vandaag mijn piercing laten zetten.. Maar dat moest zo nodig niet doorgaan.. Stage</3 boh.

06-12-2009
Vandaag ook niets nuttigs gedaan, nergens zin in, alleen slapen.

07-12-2009
Vandaag moest ik uiteraard weer stage lopen, drukke dag, mn kamer wat opgeruimd, gedouched.. haar perfect glad gesteild.. toch maar wat aan mn Engels gedaan.

08-12-2009
Vandaag weer stage gelopen. En 's avonds naar Paramore in 013 in Tilburg geweest<3 EN HET WAS AWESOME. Ik kwam de zaal binnen toen Ymas al bezig was, helaas.. Want had ze wel helemaal willen zien, maarja. Helaas stonden we ook bij de deur geparkeerd.. Het concert was laten we zeggen.. MEER dan uitverkocht. Maar toen Paramore begon werd alles bij de de deur naar binnen geduwd.. en ontstond d'r een soort pit, want iedereen wou veel verder naar voren. Dus ik had uiteindelijk nog vrij ver vooraan een goede plek! Maar het was echt AWESOME enzo. <3

09-12-2009
Vandaag school, was wel een leuke dag, we bleken kei-vroeg uit te zijn.. 2 docenten vielen uit. Dus gechilled op het schoolplein. Daarna met zijn allen naar de Stairway geweest, en het was wederom weer gezellig. Maar ik was wel heel brak, dus besloot maar vroeg naar huis te gaan.

10-12-2009
Vandaag weer een veel-te-vermoeiende stage dag, blegh.

11-12-2009
Vandaag weer stage gelopen, wat saai was.

12-12-2009
Vandaag een leuke dag. de dag van waarschijnlijk het laatste feestje van 't jaar. Het was echt een hard feest, 6 kotsers ofzo, iedereen keibezopen. Maar oh, het was wel gezellig! geloof ik.

13-12-2009
Het feestje ging nog tot in de vroege uurtjes door, mensen werden steeds meer dronken, en iedereen was 's ochtends brak, gek toch. Toen ging ik mee naar een goede vriend van me, daar wat ontbeten en ff gedouched. Later kwam een andere vriend en zijn we naar de mc donald's gegaan. Kennelijk werkte daar iemand van 't feestje. Daarna zijn we naar het huis van 1 van hun gegaan, en heb ik daar geknuffeld met zijn katten<3! Daarna ging ik weer mee met die andere, want daar bleef ik eten, wat best lekker was. Daarna gingen we weer naar die ander, om film te kijken. Toen moest ik mn bus maareens nemen, en mn treintje.. En was ik rond 11 uur thuis, en ging ik m'n slaap maar eens inhalen.

14-12-2009
Vandaag zat ik met mijn brakke hoofd op m'n stage, hele dag voorbereid, niet echt erg ofzo, gelukkig geen ingewikkelde stomme dingen.

15-12-2009
Vandaag weer stage gelopen, was saai.

16-12-2009
Vandaag weer lekker naar school toe, het was wel koud, pff.. bijna irritant. Eerst hadden we DTP en daarna Burgerschap en een kwartiertje SLB-uur.. Vanaf daar vervielen alle lessen, want we gingen kerst vieren met alle 1k en 2k klassen, hoera! Maar eerst anderhalfuur pauze ofzo. Ik ging met wat vrienden naar de AH, waar ze zo nodig bier moesten halen, en in wiens tas belandde het? Juist in de mijne.. Onder voorwaarde dat ik de hele dag niet mijn tas hoefde te dragen. Fantastisch. Dus gingen we richting een speeltuintje, bier drinken enzo, praten, en wat niet. Toen moesten we maar eens richting het GLU en gingen we kerst vieren met de klas, wat opzich nog best gezellig was. Daarna natuurlijk weer naar de Stairway, en we kwamen die toffe zwerver met doodskopjes op zijn klompen tegen. Echt die vent heeft talent, jammer dat niemand het ziet. Maar, dat maakt hem ook wel spontaan. Ohja, en toen naar de Stairway, dit keer maakte ik 't ook maar niet telaat. Oh, en ik ging de kerstboom nog opzetten! FAIL :')

17-12-2009
Vandaag sneeuw, joepie! het hele verkeer op zijn gat. Lekker file! Enn lekker rustig ook op mn stage vandaag. Vandaag kwam nog een vriend van me langs, beetje keyboard gespeeld, en tv gekeken.

18-12-2009
Vandaag heel de dag kleine bordjes staan plakken, bah. Ik zag ze op een gegeven moment bést vliegen. Oh, en ik kreeg zelfs een kerstpakket, was dan weer wel leuk!

19-12-2009
Weeeeeeeeeeekend, nee beter nog.. TWEE WEKEN VAKANTIE. Hellyeah. <3 Vandaag professioneel niets gedaan, kwam nog een vriend op bezoek die niet meer met de trein terug kon ivm weer dus moest ie blijven slapen. Was wel gezelligg.

20-12-2009
Ik stond op, en jeetje wat een sneeuw! zeker 20cm.. Snel aangekleed, gegeten en mn bezoek naar het station gebracht.. Niet dat uiteindelijk de treinen reden, maar okay. Ik probeerde nog terug te fietsen, maar.. Ik faalde. En ging iedere keer bijna op m'n bek, dus ging ik maar lopen. Kreeg zelfs nog een lift aangeboden:'D. Helemaal onderkoeld kwam ik dan thuis, meteen een douche genomen en gechilled achter mn pc.

21-12-2009
Vandaag lekker uitgeslapen, tot mn vader me wakker belde, of ik vandaag op bezoek kwam en kwam eten, nou okay dan. Hij kwam me halen rond 3 uur 's middags. Ff mee boodschappen wezen doen, en heel de dag film gekeken was wel gezellig.

22-12-2009
Vandaag lekker niets gedaan. Broer en schoonbroer kwamen nog op bezoek. Verder wat keyboard gespeeld, en me verveeld.

SPECIAAL VOOR EELKO<3

OH, EN ONDERTUSSEN HEB IK OOK HEELVEEL MIJN HAAR GEBORSTELD, GEFÖHND, EN GESTRAIGHT JA. =3
« Laatst bewerkt op: december 23, 2009, 18:23:40 pm door Stephanie »

Tienersforum.nl | Het Forum Voor Jong & Oud!

« Reactie #16 Gepost op: december 23, 2009, 00:34:36 am »

Offline Eelko

• Administrator
  • Hero Member
  • Yikes..
« Reactie #17 Gepost op: december 23, 2009, 01:12:54 am »
Whahaha
FAAAAAAl
Schoonbroer bestaat niet lieverd :P
Het heet Zwager:P

Offline Stephanie

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #18 Gepost op: december 23, 2009, 01:16:21 am »
schoonbroer bestaat ook, sukkel ;D

Offline Eelko

• Administrator
  • Hero Member
  • Yikes..
« Reactie #19 Gepost op: december 23, 2009, 01:19:05 am »
Maar geen Correct Nederlands!:P

En je bent vergeten te schrijven dat je 100 keer per dag je haar kamt:P

Offline Stephanie

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #20 Gepost op: december 23, 2009, 18:24:21 pm »
Nee, maar moet t altijd correct Nederlands zijn dan?:( :P en pff wat lul je! ik heb t dr wel ingezet ! :( kijk maar goed.

Offline Eelko

• Administrator
  • Hero Member
  • Yikes..
« Reactie #21 Gepost op: december 23, 2009, 19:43:29 pm »
ja dat moet!:p
en kheb niet helemaal doorgelezen dus niet gezien:p

Offline Stephanie

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #22 Gepost op: februari 09, 2010, 02:31:13 am »
Ik had mezelf beloofd het bij te houden maar ik faalde, geloof ik maar hey. Ik weet nog heel goed wat ik allemaal gedaan heb. [en omdat het megeverhalen zijn, plaats ik ze wel in een 2 stukken ofzo.]

23-12-2009
Vandaag heb ik laaang uitgeslapen, en vandaag was de vriend van mn broer jarig, dus ik moest nog snel naar het 'centrum _o-' om wat te kopen. Het was zo glad dat ik zo'n 300 keer bijna-maar-net-niet op m'n bek ging. Daarna ging ik naar m'n broer en zijn vriend toe, en daarna slapen.

24-12-2009
Vandaag heb ik mezelf van mn beste kant laten zien, en mee geholpen met eten te maken, voor kerstavond. De hele dag. Daarna kwam dr familie, en gingen we kaarten omdat dat hip is op kerstavond. Daarna ging ik weer slapen.

25-12-2009
Ik werd rond een uurtje of drie wakker gemaakt door mijn moeder met de vriendelijke vraag of ik alsjeblieft op wouw staan, omdat we binnen een uur naar familie moesten. Dus, ik ging rustig douchen, aankleden etc. Toen ging ik braaf mee naar familie voor het kerstdiner. Ik heb me vermaakt met de kat, die me alleen aardig vindt als ik hem kattensnoepjes geef.

26-12-2009
Tweede Kerstdag, hoera. Ik was thuis met mijn moeder, we gingen uitgebereid dineren en wat film kijken. En toen was ik het ook wel zat met al die familiezooi enzo.

27-12-2009
Vandaag heb ik niet zoveel bijzonders gedaan, eigenlijk, behalve uitgeslapen en gepct.

28-12-2009
Ik had eigenlijk gehoopt dat m'n loon er was maar nee.. Dat werd niet winkelen vandaag.. Dus heb ik lekker genikst, wat orgineel.

29-12-2009
Vandaag ging ik naar degene toe die toen nog niet mijn vriend was, maar nu wel. Daten ofzo dus. We hebben singstar gedaan, hoe cool is dat. Met Camp Rock en High School Musical. Ik schaamde me dat ik alle liedjes wel een beetje kende, maar.. een geruststelling was; hij ook:3.. Was heel gezellig. enzo En om kwart voor 12 had ik het treintje terug richting het gat wat ze Geldermalsen noemen. Overigens was dit ook een historische dag, ik had voor het eerst meer dan 500 euro op mijn rekening, ik kon mijn ogen niet geloven!.. ;3

30-12-2009
Vandaag ging ik winkelen met m'n 'vriend' en dat was heel gezellig. Alleen wat was het kouuud! En het regende ook nog eens. Geslaagd voor kleding ben ik ook niet, volgende keer toch maar Utrecht?

31-12-2009
Oudejaarsdag, ja.. Vroeg in de ochtend werd ik al gewekt door knallen, hoera het is weer zover. Vandaag heb ik weinig nuttigs gedaan, behalve úúúren getut in de badkamer. Daarna nam ik om 9 over half zes de trein richting utrecht. Perfect getimed was ik 6 uur in utrecht, en om 10 over zes bij de auto, ik ging oud en nieuw vieren met 2 vrienden, 1 jongen die in mijn klas zit, en 1 jongen die weer een goede vriend van hem is. We zouden die avond uitgaan enzo. Maar eerst gingen we eten en veel champagne drinken. Daarna ging ik met een vriend van me onze haren steilen in de badkamer, en ons klaarmaken voor het uitgaan. Daarna gingen we verder met euh drinken.

01-01-2010
Toen was het 12 uur en ik was niet nuchter meer, man wat was alles grappig op dat moment. Daarna gingen we naar buiten vuurwerk kijkenn.. Nouja.. ja kijken. :'D Daarna heb ik vervolgens een halfuur op de grond in de hal lopen lachen, en daarna gingen we weer onze haren steilen. Daarna kwam die andere vriend weer terug en gingen we op de fiets naar club onz ofzo. Wat een saaie baggertent maar hey, ik had genoeg op om het nog enigszins wat aan te vinden. Daar kreeg ik overigens nog méér champagne. Toen om 5 uur was het tijd om terug te gaan richting huis, maar we raakten verdwaald. Ik had 2 jassen aan, maar ik ging kapot van de kou, en we hebben uuuren gefietst. Om half 9 waren we weer in Nieuwegein en konden we eindelijk gaan slapen, ik geloof dat ik nog een halfuur gerild heb van de kou. Denk dat ik toch wel een beetje onderkoeld was opzich. Toen om 1 uur ging m'n wekker alweer, en ging ik me maar eens aankleden. Om kwart voor 2 nam ik de bus naar UCS en had ik om half drie de trein richting Geldermalsen. Eenmaal in Geldermalsen was d'r meteen visite, dus ik ging daar maar even bij zitten. Rond een uurtje of vijf kon ik eindelijk heerlijk gaan douchen, aangezien ik helemaal naar sigarettenrook, en bier rook. Daarna ging ik eten, en m'n bed in, maar niet voor lang, want er kwam weer visite, en ja dan moet je sociaal doen. Dus daarna ging ik maar weer slapen.

02-01-2010
Vandaag heb ik niets anders gedaan dan slapen slapen slapen slapen.

03-01-2010
Ik besloot maar weer eens wat aan Engels te gaan doen, want ik had mezelf beloofd om huiswerk te gaan maken, maar de motivatie ontbrak. Ik heb de hele dag ook vanalles gedaan behalve aan m'n Engels gewerkt.

04-01-2010
Vandaag weer een stage dag, ik had deze nacht ook meteen erg slecht geslapen, was een beetje koortsig, ik heb de hele dag maar gehoopt dat ik geen griep zou krijgen. Ik voelde me prima vandaag, tot dat ik thuis kwam. Ik maakte dat ik op de bank kwam, en heb daar een halfuur lopen rillen van de kou voor het avond eten. Daarna ben ik maar mn bed ingegaan en heb ik geslapen tot 11 uur 's avonds. Ik werd wakker en was helemaal bezweet en had het warm. Ik bleek 38,9 graden koorts te hebben. Ok, stiekem had ik dus wel griep.

05-01-2010
Vandaag kon ik dus geen stage gaan lopen, en had alweer moeite om te bellen, aangezien ik 2 maanden geleden ook griep had, mijn stagebegeleider reageerde ook niet echt chill, maarja.. De hele dag op de bank gelegen en niets gedaan.

05 t/m 07-01-2010
Heb ik alleen maar op de bank gelegen, of in bed.

08-01-2010
Eigenwijs dat ik was verklaarde ik mezelf tot beter, ach ik had het nog wel warm snachts, maar heuj dat was geen koorts, toch?... Vandaag kwam m'n 'vriend' die toen ook nog niet m'n vriend was langs en bleef slapen. Het was best gezellig.
« Laatst bewerkt op: februari 09, 2010, 02:33:43 am door Stephanie »

Offline Stephanie

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #23 Gepost op: februari 09, 2010, 02:32:53 am »
[vervolg..]

09-01-2010
Ik had deze nacht boven de wc gestaan omdat ik hele erge braaknijgingen had, ik durfde niet te gaan slapen, ik ging dood van de hitte, maar Stèphanie was niet ziek hoor. Ik dacht ik doe eens gek, ik ga gezellig naar een vriend van me in Nieuwegein, en ik zou altijd eens mee gegaan hebben naar zijn vader die niet in Nieuwegein woont. Want hij heeft een groot huis, jacuzzi e.d. Ik ging samen met m'n date 's ochtends vroeg naar het station, en was blij dat ik er was. Ik nam afscheid van hem en nam de trein, en daarna de bus.. Die niet stopte bij mijn halte.. Dus moest ik een halfuur lang wachten in de kou bij een andere halte om terug te komen, fijn. Ik ging kapot, van de kou. Toen was ik eindelijk op plaats van bestemming, en konden we richting zijn vader gaan. Eenmaal daar zei ik amen tegen dat huis, de jacuzzi, de sauna, hun televisie, de geluidsstudio, de badkamer.. <3_<3... Een zee van luxe.. daar kon ik wel 2 dagen in doorbrengen. Daar gingen we meteen lekker de jacuzzi in, wat een bevrediging was dat, en het sneeuwde ook nog, om het plaatje even compleet te maken. 's avonds gingen we naar de burgerking en daar begon de ellende ook al, ik kon geen hap door me keel krijgen, maar nee ik was nog steeds niet ziek. Met moeite heb ik mn tendercrisp opgegeten. Daarna gingen we naar Avatar.. En om de avond af te sluiten de jacuzzi in, waar we iets te lang ingebleven waren, of ik had gewoon weer hoge koorts, want ik voelde me niet helemaal goed toen ik eruit kwam, en gingen we Paranormal Activity kijken, leuke film dat zeg (schrok bij ieder geluidje toen ik ging slapen:')).

10-01-2010
Dag nummer 2. We gingen lekker lang uitslapen, had weer zo vreselijk geslapen.. Ik geloof dat ik een wandelende kachel was, al voelde ik dat zelf niet zo. En bij het ontbijt probeerde ik te eten, ik weet niet wat er gebeurde maar ik kreeg hevige buikpijn. Bescheiden als ik was hield ik het dus maar bij 1 zielig sneetje brood. Daarna gingen we weer de jacuzzi in, wat m'n buik veel leuker vond, maar niet te lang. Daarna gingen we de geluidsstudio in, en ging ik wat keyboard spelen. Daarna was het alweer tijd voor het avond-eten en we gingen uit-eten. Normaal vind ik uiteten gaan heerlijk.. maar ik hoopte maar dat ik alles binnen ging houden. Gelukkig kon ik een redelijke hoeveelheid eten en ook binnenhouden. 's avonds werden we gehaald door zijn moeder, en die was zo vriendelijk me even bij het station in Geldermalsen af te zetten, zo hoefde ik niet nog eens met de trein en alles. Toen fietste ik naar huis, en was ik rond 10 uur eindelijk thuis. Ik ging mijn bed maar in, en besloot nog een dagje thuis te blijven, mijn moeder vond t nogal raar, maar zei dat ik t zelf maar moest weten. Okay, het was ook best raar, een weekend weg gaan, maar wel nog thuis willen blijven. Nee, ik had het die maandag echt niet gered op stage, voelde me veelte slecht. Het was verder wel een geslaagd weekend, hoewel ik waarschijnlijk beter in m'n bed had kunnen blijven.

11-01-2010
Vandaag ben ik tot 5 uur in mijn bed blijven liggen, ik voelde me niet zo goed. Toch dacht ik dat ik nu ondertussen wel weer beter moest zijn en ging de volgende dag weer stage lopen.

12-01-2010
Ik had een kutnacht gehad, alweer.. Wakker geworden van de hitte, en zoooo'n droge mond. nee, ik kon echt niet slapen. Toch ging om 6 uur mijn wekker weer, en mocht ik eruit.. Ik was uitgeput, echt uitgeput. Mijn lichaam voelde enorm warm aan, maar ik dacht dat dat wel over zou gaan. Eenmaal op mijn stage ging het die dag redelijk goed, ik was niet op mijn best, maar ik deed een poging. Ik was wel blij dat mijn stagebegeleider eerder naar huis ging, dus ik ook.. Want ik had het echt gehad met deze dag.

13-01-2010
Vandaag maar weereens naar school gegaan, gezellig m'n vrienden weer zien enzo, en had de planning om nog even naar de stad te gaan na school om kleding te kopen. De dag begon goed, weer een slechte nacht gehad, bijna m'n trein gemist, en me kapot gehaast. Blijkt het dat mijn trein uiteindelijk een uur vertraging had, maar het was echt super gezellig, in de trein. Ik was dus een les telaat op school, uiteraard deden we bij DTP weer niets.. De hele dag voelde ik me ook weer niet super, had gewoon geleefd op geen eten.. Normaal lig ik na 2 uurtjes al te zeuren dat ik honger heb. Daarna was school afgelopen. Ik had afgesproken dat ik na het winkelen na de Stairway zou komen. Ik ging dus winkelen, ja. Na 1 winkel waar ik geslaagd was kon ik eigenlijk niet meer, het liefste wou ik dat ik nu op dat moment thuis was.. Maar ik liep nog in de stad.. Wat was ik blij dat ik op Hoog Catharijne was, maar.. ook daar was het zo koud. Ik probeerde nog even een winkel in te lopen, maar ik draaide maar snel weer om. Daarna ging ik naar de trein, en ging ik vrienden bellen dat ik niet meer kwam. Eenmaal thuis plofte ik op de bank neer, om er vervolgens niet meer af te komen.

14-01-2010
Het was rond een uurtje of 3 dat ik weer bezweet en doodgaand van de hitte wakker werd, en de dorst, pfff. Ik viel later weer even in slaap en werd om 5 uur weer wakker. Ik besloot toch rond half 7 mn temperatuur eens op te meten.. ugh.. 39,5.... Ik ging maar eens naar mn moeders kamer om te vragen wat ik doen moest, of het normaal was om 's ochtends zo'n hoge temperatuur te hebben. Meteen riep ze dat ik vandaag thuis moest blijven, en thuis bleef totdat ik weer helemaal beter werd. Ik had besloten om maar eens een afspraak bij de dokter te maken. Maar eerst, m'n stagebegeleider bellen dat ik niet kom. Nou pff, die begreep t niet en m'n moeder heeft uiteindelijk aan de telefoon ruzie met hem staan maken. Helemaal geirriteerd ging ik mijn bed in.. om 8 uur ging de wekker weer want ik moest de dokter bellen, om 10 uur kon ik al terecht, dus nog een uurtje slapen. om 10 uur zat ik daar dan. Te wachten, te wachten... te wachtennn.. Tot ik aan de beurt was.. Mijn dokter kon niet goed zeggen wat het was, ze vond me alleen er heel ziek uit zien, en ik was warm. Ze zei dat het waarschijnlijk een flinke griep was of de mexicaanse griep.. ik kreeg voor de zekerheid een papiertje mee om bloed te prikken en een medicijn tegen de misselijkheid. Vervolgens heb ik de hele dag op m'n bed gelegen.

van euhh 15-01-2009 tot 17-01-2010 heb ik alleen maar geslapen, gelegen, etc.

18-01-2010
Vandaag moest ik bloedprikken, joepie! Dat was vroeg mijn bed uit, maar ik was al om 3 uur op hoor, want ik had 39,8 graden koorts en kon dus niet slapen. Ook deed mijn keel ineens verschrikkelijke pijn, en mn amandelen waren helemaal gezwollen. Verder heeft m'n stagebegeleider vandaag gebeld over wat ik aanmoest met mijn stage, en hij zou contact opnemen met het bedrijf. Verder heb ik de hele dag (poging gedaan tot) geslapen enzo.

19-01-2010
Vandaag was een vage dag, ik kwam rond 3 uur mn bed uit, had slecht geslapen, ja alweer.. Ik was kapot. bah. Mijn dokter belde die dag vreemd genoeg al, met wat bloeduitslagen.. die dus niet inorde waren. bloedarmoede, bezinking was te hoog, minder witte bloedlichaampjes ofzo. Ze moest nog een paar uitslagen afwachten, en kwam vrijdag op huisbezoek. Nee, dat stelt lekker gerust. Nouja, dat was wachten, en wachten.

20-01-2010
Vandaag heb ik niet zoveel nuttigs gedaan ja.

21-01-2010
Vandaag belde mijn huisarts weer, de uitslag was overduidelijk, ik heb Pfeiffer. Leuk, omdat daar natuurlijk nog meer vooroordeeltjes van in de wereld komen, omdat dat per defintie door het zoenen komt volgens menig persoon en het dus mijn eigen schuld zou zijn, ja, zo zijn vrienden... :').. Maargoed, m'n hoge koorts, keelonsteking, opgezette klieren, geen eetlust komen nu tenminste toch ergens door.

22-01-2010
Vandaag kwam mijn huisarts langs, met de mededeling dat ik voorlopig wel thuis zal zijn, en als ik straks weer naar school ga, of naar mijn stage dat ik moet beginnen met 2 uurtjes per dag, en dat langzaam opbouwen. Ze kon niet zoveel zeggen over hoe het zou verlopen, alleen dat ik naar mezelf moest luisteren en niet over mijn grenzen moest gaan, nou dat heb ik de afgelopen weken aardig gedaan dus ach.

22-01-2010 t/m 09-02-2010
En in die tijd, zit ik alleen maar thuis, en nog meer thuis, werk ik wat aan mn intake opdracht, en zit ik nu halfkapot achter mijn computer omdat ik niet kan slapen. Ik hoop dat ik snel weer naar school kan ofzo. Goed begin van het nieuwe jaar:'D

Offline Eelko

• Administrator
  • Hero Member
  • Yikes..
« Reactie #24 Gepost op: februari 14, 2010, 15:06:02 pm »
Zozo dat je alles tot die tijd nog weet joh:P

Offline Stephanie

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #25 Gepost op: juli 14, 2010, 00:35:42 am »
Ik heb gefaald in het bijhouden, dan ga ik jullie maar interesseren (voor degene die het al lezen_o-) met hoe mijn afgelopen maanden waren.

Februari 2010.
Ik heb deze maand niet veel gedaan behalve zo ziek als een hond zijn. Heb vrijwel alleen maar op de bank gelegen of geslapen. Verder kwam m'n ex gelukkig nog best vaak langs en ik kreeg een keilief valentijnscadeautje<3! Ook heb ik deze maand mijn intake gehad voor Grafische Vormgeving. Maar stiekem was ik veelste ziek om er een goede intake van te maken, mn voorbereiding was dan ook kut. Het gevolg was dat ik helemaal afgebrand werd terwijl ik me al diep ellendig voelde, en niet aangenomen was. Ik kon wel janken want alles ging gewoon niet zoals ik het wou, had bijna alleen maar pech.

Maart 2010.
Deze maand bracht al ietsje meer beweging met zich mee. Ik had eindelijk niet zoveel koorts meer en voelde me stukje bij beetje beter.. Ik ging halverwege weereens lekker naar school toe, en ik ging maar eens naar mijn ex toe.. want we hadden dan wel 2 maanden maar was daar in 3/4 maanden maar 1 keertje geweest. Verder ben ik deze maand zo'n beetje alleen maar bij mn ex geweest, want had natuurlijk wel wat in te halen. Ik deed ook aan het einde van de maand een poging om uit te gaan, ook verrassend genoeg, met mn ex.. maar dat was niet zo'n succes ook al was het wel gezellig. Heb geen stage gelopen verder en heb veeeel geslapen. Ik heb deze maand ook nog een intelligentie test moeten doen, want ik werd ook voornamelijk afgezeken omdat ik niveau 2 deed, en intake deed voor niveau 4.

April 2010.
Deze maand was al een stuk beter. Ik voelde me ook veel beter, echt uitgaan deed ik nog niet want ik was nog bestwel brak. Ik ben ook weereens gaan chillen met vrienden, avondje bioscoop en dat was wel weer leuk, lang geleden. Heb ook weereens heerlijk gewinkeld<3! Verder heb ik natuurlijk veel met mn ex opgetrokken en koninginnedag vierde ik dus ook met hem. Deze maand ook 2 weekjes bij mn vader geweest door bepaalde omstandigheden, en dat heeft goed gedaan. Wel rust gekregen toen. Ook heb ik mijn tweede intake gehad de 18e, de intelligentietest gaf een positief advies, dat ik de opleiding dus goed aan zou kunnen. Nu moest ik het nog bewijzen met mijn portfolio en mn postzegel. Op mn postzegel was ik harstikke trots want hij was echt leuk geworden. [: En tsja mn portfolio heb ik wat diverser gemaakt. Ik had geluk met mijn intake docent, dat hij echt van het tekenen was dus ik had geluk en ik was aangenomen!

Mei 2010.
Dit was een bizarre maand. Aanvankelijk was het de bedoeling dat ik zou blijven zitten en een halfjaar stage over moest doen, maar mijn resultaten waren zo goed dat ze toch geregeld hebben dat ik en nog een meisje gerekend werden onder bijzondere gevallen.. En zo mochten we toch examen doen. Onder voorbehoud dat wel het praktijkboek af was.. Dat was dus 2 weken lang er keihard tegen aan gaan.. Want zo'n praktijkboek doe je normaal in een jaar, en als je dat in 2 weken moest doen is dat gewoon veel werk. Ondanks alles heb ik het toch af weten te krijgen, en handtekeningen weten fixen bij m'n stage, waar ik dus zo dankbaar voor was dus mocht ik examen doen. Deze maand vaker gechilled met vrienden op het strand bijvoorbeeld, vaker de stad ingegaan naar school, ook al hoefde ik alleen woensdags naar school, ben ik vaak bij mn ex geweest etc.

Juni 2010.
De eerste dagen van juni heb ik examen moeten doen. Helaas liep het allemaal niet helemaal vlekkenloos want de printers waren vreselijk bezig, continu storingen, het duurde een halfuur voordat je alles geprint had, en ja dan moest je nog correcties uitvoeren.. en ging zo maar door. Gevolg: maar 11 mensen van de 32 hebben de laatste dag ook daadwerkelijk eindgesprek gehad. Omdat derest anders keihard gezakt zou zijn, waaronder ik dus ook hebben ze een bijstellingsdag geregeld de week die erop volgde. Het was namelijk niet onze schuld dat de printers het niet goed deden enzo. Afijn, die week erop bijstelling gedaan.. was als eerste klaar en zo goed als geslaagd, nou ja.. onder voorbehoud dan het moest nog door de examencommissie goedgekeurd worden. Later toch het bericht gekregen dat ik geslaagd was. Na deze dagen was ik letterlijk kapot, kon wel merken dat ik zeker niet hersteld ben nog maarja. Ben wel weereens uitgegaan in de Stairway, en ik ben naar Wantijpop en Parkpop geweest wat echt super gezellig was, alleen bij Parkpop ging ik knock out. Ik heb kennelijk 2 uur op de grond gelegen waarvan ik me totaal niets meer kan herinneren, of ik nou sliep ofzo. Weet alleen dat ik me ervoor heel erg naar voelde. Maargoed in de volle zon jack en jan drinken werkt ook niet zo mee.. eigen schuld:P Verder was het een topdag. Deze maand had ook een donkere kant.. Het is halverwege uitgegaan met mijn ex, en daar heb ik me zwaar klote onder gevoeld. Maar ik zag het ook wel aankomen.. we zaten niet helemaal op dezelfde golflengte enzo hij was geen lange relaties gewend en irriteerd zich op een gegeven moment aan kleine dingetjes, ik wou het juist wel wat serieuzer maar ach. Vind het nog steeds niet leuk maargoed.. 't is beter zo. D'r komt vast wel weer iemand anders. Heb het toch 5 maanden, en officieel wel langer 7 maand ofzo, met hem uitgehouden, en kijk er ook niet negatief op terug. We hebben gelukkig geen ruzie en zijn gewoon vrienden. Verder heb ik nog de diplomauitreiking gehad.. heel blabla verhaaltje over hoe geweldig ik het gedaan had dit jaar.. zeker omdat ik bijna 3 maanden school gemist had en geen stage meer gelopen heb laatste halfjaar, aghja je kent het allemaal wel. Ook is mijn groepje eerste geworden met de sportdag van 28 april haha. Dat terwijl wij als enige in de pauze bier aan het drinken waren en letterlijk niets serieus namen.. maargoed :'). Ook nog een paar keer lekker naar het strand geweest heeerlijk. :')

Juli 2010.
Tot nu toe niet echt een bijzondere maand, heb ook niet zoveel gedaan, lekker gechilled met vrienden in het weekend, beetje gewinkeld, naar de dierentuin geweest uit verveling afgelopen weekend.. geniaal :').. En ik heb het vooral heel warm, echt heel warm, dus heb ook lekker nergens zin in. :'D Oh en ik ben naar de kapper geweest vandaag. :D

Offline Stephanie

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #26 Gepost op: september 14, 2010, 21:38:47 pm »
Juli 2010
De rest van de maand was wel leeeuk. Lekker onverwacht naar Texel gegaan, en verbleven in Den Burg voor vier dagen. De eerste dag kwam er geen eind treinreis, maar om half 11 was ik er dan eindelijk. Ik moest nog een halfuur wachten op de bus naar de boot en dat was ook best boring. Toen had ik om half 12 de boot en zag ik allemaal kwalletjes <3. Rond 12 uur was ik er dan het mooie Texel;D. Ik werd opgehaald door 2 vrienden en we gingen meteen richting de Koog om te lunchen. Daarna gingen we boodschappen doen een beetje shoppen. Tegen het eind van de middag gingen we mijn spullen bij het huisje brengen in Den Burg, en gingen we naar het strand toe. Het was heerlijk strand weer. Later gingen we terug en naar Den Burg en gingen we eten. Daarna klaarmaken voor het uitgaan en om 11 uur werden we in de Koog gebracht. We gingen uit in de Toekomst. (:

De volgende dag gingen we allereerst uitslapen en weinig zinnigs doen. Zijn even Den Burg ingeweest en later gingen we naar het strand toe, daarna ging de barbecue aan en gingen we eten. Weer klaarmaken voor het uitgaan en toen weer rond half 11 naar de Koog. Dit keer was het flirtnight, super leuke jongen ontmoet daar.. Was opslag verliefd.. :'D. Hele avond met hem gepraat en t was super gezellig. Topavond.

De volgende dag gingen we redelijk optijd het bed uit. We gingen naar de Bierbrouwerij, was wel grappig opzich. Daarna gingen we eten en weer verrassend; richting de Koog om uit te gaan. Dit keer was er foampartiee. Was keigrappig en gezellig.

De volgende dag gingen we alweer terug. Niet leuk.. Texel is altijd weer tof. We hebben vet lang moeten wachten tot we de boot op konden, en we hadden onderweg file. Rond 5 uur smiddags kwam ik thuis. Verder heb ik in juli niet zoveel gedaan.

Augustus.
Meteen begon mijn vakantiewerk, schoonmaken bij de volkswagendealer in Zaltbommel. Hoera. Dat duurde 3 weken. Ik ben ook nog wezen shoppen in Eindhoven maar daar heb ik verder niets gekocht ofzo. Het was niet zo'n leuke maand. Ik werd 18, de spanningen tussen mij en mijn moeder bereikte het toppunt. En ben uit huis gegaan. Verder begon school weer, dat was opzich wel weer fijn.

September.
Mijn nieuwe job is begonnen en dat doe ik nu tijdelijk iedere dag na school. Verder was afgelopen weekend natuurlijk Appelpop en dat was weer super! Vrijdag bleef ik bij mijn broer slapen die woont maar 100 meter van Appelpop, en het was super gezellig. Zaterdag ging ik eerst ff snel shoppen en daarna richting het Appelpop terrein. Eerst was ik met een groepje vrienden en later met mijn ex. Ik bleef ook bij m'n ex slapen, en t was best vreemd, maar wel super gezellig.(: En zondagavond was ik weer thuis. En verder was deze maand niet zo heel boeiend.

Offline Marr

• Happy Hyper
  • Hero Member
  • Not too shy to talk.
    • togetherwecanmakeit
« Reactie #27 Gepost op: november 12, 2010, 10:17:42 am »
Appelpop is koel ^^.
I came to party you came to party so why don't we
PARTY TOGETHER

Σ 'αγαπώ ~ tumblr × HAP × twitter × weheartit ~