Ik ga op reis en neem mee mn hoofdkussen, telefoon, laptop, dvd's, mn vriend, mijn reisbrochure, muziek, fototoestel, gitaar, oordopjes, mijn DS, mn hamster, geld, het strand, de zon , mijn telefoon, de koelkast, de supermarkt, een auto met chauffeur, m'n bed, de oven, m'n iPod Touch, Andy, EHBO kist, shampoo, Lindsay, aap, Diamond, sateliet, mama, tv, een koffer, koekjes, thee, een goed heumeur, de bowlingbaan, Léon, el Tigre, mijn huis, Rosso, haan, eit'je, mijn vliegtickets, mijn peermatties, leeuw, spongebob, tijger, Oma, een aantal goede pennen, puzzelboek, mijn beste vriend(in), Chester, boot, fiets, Mr Bean, de nacht, de maan, een voetbal, surfplank, mijn vriendje, een engel, God, hawai, mijn villa, papa, vliegtuig, mijn Lamborghini, mn broertje, mijn macbook, een fles cola, mijn speedboot, mijn multifunctionele all-inclusive private jet, mn kleding, boom, Winnie, tak, kerstversiering, oliebollen, achtertuin, eten, paspoort, slaapzak, rugzak, jas,krant, auto, autosleutels, rijbewijs, autopapieren, handtas, mijn verzekeringspapieren, pudding, wandelkaart, fiets, Johnny Test, SIS- kaart, Identiteitskaart, woordenboek, oplader, videocamera, Skype, Tilian, Yentl, mijn hele familie, mijn LiveStream, SD kaartje, Michael Jackon dvd, benzine, tent, je huissleutels, een laptop, een leesboek, een schrijfblok+pen,zonnebril, dagboek, vliegendefiets, een Bounty, Mr T! (eat your veggies!), Lamp! , Cameron Diaz, etu, koffer, taart, snoepgoed, Mars, Pen, pet,handschoene, muts,oorwarmers, armbanden,handdoek, bronwater,washandjes, een megaposter van londen, een fles wijn, wekker, batterijen, ondergoed, cameratas, mn huis, fietssleutel, origami-roosje, forum, computermuis, mesos, een taart, behang, een voorraad appels, deurwas, klokken, drinken, drop, alle mensen van deze site, mijn kat, elektriciteitssnoeren, zaklamp, toilettas, een blaadje waar alles op staat wat ik mee wil nemen, reisgids, tickets,tijdschrift, mijn eigen bedje, tenten, tentharingen, toiletpapier, luchtbed, bik, mijn moeder, mijn oma, mijn broertje, touw, Owl City, toetsenbord, mijn hamster, hamsterhok, klok, horloge, appels, beschimmelde peren, Mika, Taylor Lautner, concertkaarten,, woordenboek